Agencija za elektroničke medije i Ured UNICEF-a za Hrvatsku organiziraju 5. Dane medijske pismenosti

  1. Glavni ciljevi projekta su podizanje svijesti javnosti o važnosti medijske pismenosti i kritičkog razmišljanja o medijskim sadržajima, stvaranje prilika za medijsko obrazovanje što većeg broja građana, posebice djece i mladih, te podrška nastavnicima i odgojiteljima osiguravanjem obrazovnih materijala za razvoj medijske pismenosti;
  2. Na portalu medijskapismenost.hr, koji je glavna komunikacijska platforma Dana medijske pismenosti, već je dostupno 29 obrazovnih materijala i 18 video lekcija;
  3. Ove godine u fokusu Dana medijske pismenosti je važnost medijskog obrazovanja s naglaskom na kritičko razmišljanje, razumijevanje medija i njihovog funkcioniranja, prepoznavanje dezinformacija te razumijevanje utjecaja influencera, prikrivenog oglašavanja i algoritama koji određuju koje informacije i sadržaji nam se nude na internetu i društvenim mrežama i tako utječu na naše stavove i stvaranje slike o svijetu oko nas, ključnim društvenim temama i događajima;
  4. U Dane medijske pismenosti mogu se uključiti vrtići, škole, fakulteti, knjižnice, kina, medijske kuće, udruge i druge ustanove koje mogu organizirati predavanja, radionice, filmske projekcije, panel diskusije i druge događaje – uživo ili online;
  5. Prijave sudjelovanja na 5. Danima medijske pismenosti dostupne su na sljedećoj poveznici: https://www.medijskapismenost.hr/dani-medijske-pismenosti-2022-prijavite-svoj-dogadaj/
  6. Dani medijske pismenosti održati će se od 2. do 8. svibnja 2022. godine, s aktivnostima i u tjednima prije i poslije;
  7. Više informacija o 5. Danima medijske pismenosti dostupno je na sljedećoj poveznici: https://www.aem.hr/vijesti/5-dani-medijske-pismenosti/